OKULUMUZ

Okul Öncesi

Okulumuzda, eğitim programları belirtilen hedefler doğrultusunda hazırlanırken çocukların yaş ve gelişim özellikleri, her çocuğun kendine özgü gelişimsel hızı, ilgileri,gereksinimleri ve farklı öğrenme şekilleri göz önünde bulundurulur. Öğrencilerimizin gelişim düzeyine uygun, üst düzey zihinsel ve sosyal becerileri kazanmaları amacıyla gözlem, araştırma, buluş ve yaratıcılığını geliştiren çalışmalar düzenlenir. Öğrencilerimiz yapılan tüm çalışmalarda yaparak, yaşayarak öğrenme olanağı bulurlar....

Devamı…

İlkokul

Anaokulundan itibaren 10 kişilik sınıflarda akıllı tahta desteği ile öğretimAlanında deneyim sahibi üstün zekalılar sınıf öğretmenleriÖğrencilerin hazır bulunuşluklarını, bireysel farklılıklarını dikkate alarak hazırlanan ve süreç içerisinde revize edilen farklılaştırılmış müfredatYetenek ve ilgi alanına göre bireysel eğitimler1-2-3-4. sınıfta farklı branş öğretmenleri tarafından alanına göre işlenen branş dersleriÇocukların yaratıcılıklarını destekleyen Robotik dersi ve çağı yakalamalarına yardımcı olacak...

Devamı…

Ortaokul

Tecrübeli öğretmen kadrosuyla içerik olarak yoğunlaştırılmış birinci dil İngilizce ve ikinci dil İspanyolcaEn fazla 10 kişilik sınıflarda, akıllı tahtalarla desteklenen öğretimBireysel yetenekleri ve ilgileri doğrultusunda yürütülecek ulusal ve uluslar arası proje çalışmalarıTEOG’a özel hazırlık çalışmalarıHafta içi her gün akademik destek olacak etüt programlarıSınav rehberliği ve kişisel rehberlik alanında uzman psikologlarla yürütülen destek çalışmalarıÖğrencilerin hazır bulunuşluklarını,...

Devamı…

Nasıl Bir Öğretmen?

Özel Bilim İlk ve Orta Okulu Öğretmeni Öğrencilere öğrettiklerini harika olarak kabul ederler. Başarabileceği duygusu verirler.Heyecan verir, çocuk heyecanlı bir şekilde dersi anlatır, yaşar, eve ve çevresine taşır.Öğrencilerinin yerine kendini koyar, onlara ilham verir, bireysel olduğu kadar sınıfında kendisini iyi hissetmesini sağlar.Pes etmezler, zor durumlarla mücadeleye hazırdırlar, kendilerinden emindirler.Çocuklara bakarak süreci anlayıp, önlem alır, çözüm...

Devamı…

Nasıl Bir Ortam?

Okul bir binadan öte yaşanılası bir alan olmalıdır. Çocuklarımız hayatının büyük bir bölümü okulda geçmekteyken onları dört duvar içine hapsetmek onlara haksızlık olur. Biz okulumuz için bina belirlerken en çok bu konuyu dikkate aldık. O sebeple bahçemiz öğrencilerimizin teneffüs zamanlarını, dış mekan proje çalışmalarını ve bedensel aktivitelerini karşılayabilecek yapıdadır. Çocuklarımızın okul ortamlarını yaşarken mutlu olacakları...

Devamı…

Nasıl Bir Müfredat?

Özel Bilim İlk ve Orta Okulu Eğitim – Öğretim Anlayışı Ortaklık ve paylaşmayı esas alan eğitimsel anlayış.Anlamlı hedefler koyma, hedeften öğrencileri, yer yer aileleri haberdar etme, işbirliği yapma.Çevreyle iletişim kurma, okulun çevreye ulaşması, çevrenin okula getirilmesi. Yaşayan bir okul olup, çalışmaların okul için değil, yaşama dair olması.Öğrencilerle, seçilen projelere rehberlik yapma, öğrencilerin ilgilerini dikkate alma.Yaparak...

Devamı…

Ödev Yaklaşımımız

Çocuğa bir değer katmayan,Sadece onu meşgul eden,Rutin tekrarlardan ibaret,Açık uçlu olmayan,Üç kere yaz beş kere oku gibi,Çocuğun yaratıcılığını ve düşünme becerilerine katkı sağlamayan bir ödev anlayışından çok uzağız. Eğitime dönük bütün çalışmaların 45 saatlik eğitim programı içerisinde 10 kişilik sınıflarda bireysel desteklerle okulda çözülmesinden yanayız. 1.Sınıfta yazılı ev çalışmalarına yer verilmemekte,sonraki sınıflarda çocuklarda yaratıcılığı besleyecek, düşünme...

Devamı…